Narodowe Centrum Nauki

poniedziałek, 3 lutego 2014

Uniwersytet Warszawski nigdy nie porażał akademickością, ale teraz prawdziwie wszedł w tryby miałkiego marketingu

Rozpoczęły się obchody jubileuszu 200-lecia Uniwersytetu Warszawskiego, który w 2016 roku skończy 200 lat swojego istnienia.  
Na konkurs na logo i hasło ogłoszony w listopadzie 2013 roku napłynęło prawie 300 prac. Do wygrania było 8 000 zł za logotyp i 4 000 zł za hasło. Komisja konkursowa wybrała zwycięzcę
Jest nim Agencja Bravo Bodoni.




Gwoli wyjaśnienia:  logo to litery "UW" oraz liczba "200" ułożona, gdzie zera tworzą dwukropek. Za logiem pojawia się hasło: "Dwa stulecia, Dobry początek." lub też w wersji angielskiej "Two centuries. Good beggining." Hasło i logo będą wykorzystywane w rocznicowych materiałach promocyjnych obok tradycyjnego loga z orłem.

12 000 zł  za całość.

Brak komentarzy: