Rozpoczęły się obchody jubileuszu 200-lecia Uniwersytetu Warszawskiego, który w 2016 roku skończy 200 lat swojego istnienia.
Na konkurs na logo i hasło ogłoszony w listopadzie 2013 roku napłynęło prawie 300 prac. Do wygrania było 8 000 zł za logotyp i 4 000 zł za hasło. Komisja konkursowa wybrała zwycięzcę.
Jest nim Agencja Bravo Bodoni.
Gwoli wyjaśnienia: logo to litery "UW" oraz liczba "200" ułożona, gdzie zera tworzą dwukropek. Za logiem pojawia się hasło: "Dwa stulecia, Dobry początek." lub też w wersji angielskiej "Two centuries. Good beggining." Hasło i logo będą wykorzystywane w rocznicowych materiałach promocyjnych obok tradycyjnego loga z orłem.
12 000 zł za całość.
Na konkurs na logo i hasło ogłoszony w listopadzie 2013 roku napłynęło prawie 300 prac. Do wygrania było 8 000 zł za logotyp i 4 000 zł za hasło. Komisja konkursowa wybrała zwycięzcę.
Jest nim Agencja Bravo Bodoni.
Gwoli wyjaśnienia: logo to litery "UW" oraz liczba "200" ułożona, gdzie zera tworzą dwukropek. Za logiem pojawia się hasło: "Dwa stulecia, Dobry początek." lub też w wersji angielskiej "Two centuries. Good beggining." Hasło i logo będą wykorzystywane w rocznicowych materiałach promocyjnych obok tradycyjnego loga z orłem.
12 000 zł za całość.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz