Narodowe Centrum Nauki

środa, 16 marca 2011

GORZKIE ŻALE: Porządki przed Wielkanocą

Ewa Kostarczyk w wywiadzie z ID o sprawach niepublikowanych, nierozpoznanych i wypieranych (ze świadomości)

ID: Gorzkie żale to miały być Pani odpowiedzi na moje pytania...

EK:
Padł komputer, sieć komórkowa czy kac?

ID: To ja zadaję pytania...

EK:
Mam dystans do umów. Ostatnio przetłumaczyłam 40 stron tekstu, a czek,
który stanowił moje wynagrodzenie okazał sie fałszywy. Dopłaciłam do
pracy, którą mogę teraz wyrzucić do kosza. Aby podtrzymac moją efektywność
mam kilka pecetów i opłacam dostęp do sieci. Nie spóźniam się i wywiązuję
się z obowiązań...

ID: Ale jak Pani zaistnieje medialnie beze mnie?

EK:A kto tutaj jest anonimowy? Z Maleńczukiem fałszywy trop, a jak widać
Uczelnie 2020 przekraczają możliwości ambitnego dziennikarza...A poza tym Pan właściwie jest tutaj gościem!