Narodowe Centrum Nauki

poniedziałek, 13 maja 2013

O hipokryzji i pieniądzach, które mają zapewnić szczęście



Dajcie mi apartament w Ritzu, ja go nie chcę!
Biżuterię od Chanel, ja jej nie chcę!
Dajcie mi limuzynę, co z nią zrobię? papalapapapala
Podarujcie mi służbę, co z nimi zrobię?
Dworek w Neufchatel, to nie dla mnie.
Podarujcie mi Wieżę Eiffla, co z nią zrobię? papalapapapala

Refren:
Ja chcę miłości, radości, dobrego humoru, to nie wasze pieniądze uczynią mnie szczęśliwą, chcę umrzeć z ręką na sercu papalapapapala idźmy razem, odkrywajmy mą wolność, zapomnijcie więc wszystkie wasze frazesy, witajcie w mej rzeczywistości!

Mam dość waszych dobrych manier, to za dużo dla mnie!
Ja jem rękami i taka właśnie jestem!
Mówię głośno i jestem wolna, wybaczcie mi!
Kończę z hipokryzją, ja rzucam to!
Mam dość napuszonych słów!
Patrzcie na mnie, nie chcę tych wszystkich waszych manier i taka właśnie jestem. (taka właśnie jestem)
papalapapapala

Brak komentarzy: